Godmorgen piger! Nu er jeg vist endelig ved at være frisk og veludhvilet. Jeg er meget presset mht. eksamen og opgave den næste uges tid, og derfor kan der ligesom igår godt opstå en dag eller to, hvor jeg ikke lige får blogget. MEN – nu til det vigtige! Jeg er nemlig helt forelsket i
Dagens planer
Godmorgen piger! Nøj, jeg er træt. Var hjemme kl. 23 fra arbejde igår og kunne næsten ikke se ud af mine øjne mere, haha Jeg stod rimelig tidligt op i morgen for at få nået lidt lektier inden jeg kører til Århus om en times tid. Skal nemlig med en flok veninder til Kapsejlads –
220413
Sådan så jeg ud igår – Only fra top til tå bortset fra læderjakken Vi har leverandørbesøg på arbejde disse dage, så der er fuld drøn på! Kan i have en dejlig tirsdag <3
New shirt
Har haft en lang arbejdsdag i dag og det bliver ikke anderledes de næste par dage. Har lige fået taget et par outfitbilleder af dagens outfit i min nye skjorte fra Only og optaget en vlog med mine nye køb, så det kan i se frem til Nu: Lektier.. zzz…
Poker
Hvis jeg blev spurgt om, hvad jeg ville tage på hvis jeg skulle til et stort pokerevent, så ville jeg klart sige ‘Dress to impress’! Jeg ville hoppe i den lange kjole, de høje hæle, male negle og læber røde og så putte mit bedste pokerface på! Jeg har faktisk spillet lidt poker engang –
Zara sweatshirt
I mandags modtog jeg min fine nye sweatshirt fra Zara. Den kostede kun 199 kroner, så jeg var rimelig hurtig til at trykke ‘køb’! Jeg er jo stor fan af sweatshirts og jeg ejer ikke en hvid, og print og pasform er perfekt! Jeg forestiller mig at den kunne være ret fin til mit skaterskirt
Anbefaling: Avène Cleanance K
Jeg skrev et indlæg omkring denne creme for cirka tre ugers tid siden. Jeg kørte på apoteket og købte den efter at have læst rigtig mange anbefalinger af den – også fra jer! Og ja, den er virkelig godt! Jeg havde en lang periode, hvor min hud opførte sig helt skørt. Jeg tror det var
170413
Bom! Så var der simpelthen lige 3 x Mette Dette var hvad jeg havde på. En simpelthen hverdagsoutfit, men synes mine nittestøvler og min nye zebra-cardigan hjælper det hele lidt på vej! Man kan desværre ikke købe cardiganen. Det er bare en prøve og jeg er bange for at den ikke kommer med i kollektionen
Looove
Jeg blev lige helt ramt af blogkærlighed til jer! Måske er det forårsvejret! Kom til at tænke på at jeg har blogget i snart to år og endnu aldrig fået en ond kommentar på bloggen. I.ER.DEJLIGE! Tak tak tak for jer <3
Ready for summer
Jeg har været så heldig at få disse virkelig fine sandaler fra Volcom af freestyleextreme.com. Webshoppen sælger streetwear til både kvinder og mænd og også super fede stilletter og støvler. Jeg havde blandt andet også udkig på denne collegejakke og disse sandaler, som jeg også synes er super flotte! Nu glæder jeg mig bare endnu mere til













Seneste kommentarer