Et afslappet outfit fra igår. Havde helt glemt de her bukser fra Gina Tricot, som faktisk har en super lækker pasform og så er jeg vil med ankellængden til et par sneakers. Blusen er ny og er fra Sisters point. Den er jo bare helt basis, men dejlig er den Jeg har en lang arbejdsdag
New sneaks
Wee, er de ikke fine? Fandt dem til en rimelig billig pris på trendsales og de er endnu finere i virkeligheden, så det var en dejlig pakke at få i postkassen Skal nok få taget billeder med dem snarest muligt. De sidder i hvert fald på mine fødder i dag
Saturday
Lørdag var jeg til polterabend bl.a. med disse to skønne piger. Bruden er hende den søde i midten og jeg glæder mig til at dele den store dag med hende om en måned! Hele min krop er øm i dag efter en lang og aktiv dag og nat lørdag, så det er guld værd at
In love with Moss
Lige siden jeg gjorde mit første køb hos Moos Copenhagen har jeg tjekket webshoppen ud regelmæssigt og jeg er virkelig solgt! Tror faktisk at det er min yndlingsshop for tiden, og tingene ovenfor ville jeg gerne eje. Nu, tak! Jeg ville også gerne købe modellens maven faktisk Jeg tror måske snart jeg forkæler mig selv
Find en fejl!
Kan i lige se fru spaghetti-arm ude i siden? Jeg træner nemlig også kun i Only Play, nok primært pga. mit arbejde. Jeg har faktisk fået en masse fint træningstøj med hjem og jeg elsker af Play ikke er bange for at bruge stærke neonfarver. Den pinke top jeg har på er fantastisk og så
120513
Lidt forsinket, men et outfit fra sidste weekend i en ny cardigan fra Selected og skaterskirt. Jeg er vild med cardiganens lidt løse og feminine look og jeg tror at jeg skal have nogle flere i forskellige farver. De fåes nemlig i bl.a. ’pastel-lime’ og koralfarvet, som ville være perfekt her til foråret og sommer. I
Fake for festival!
Hvor meget jeg end gerne ville have et par ægte Rayban, så er dette Thailandskøb helt udemærket. Kvaliteten er ok og jeg ødelægger gang på gang mine solbriller, så det er rart at jeg ikke skal græde over de 20 kroner jeg har smidt efter dem her, da vi var på bryllupsrejse! Nu er der
New balance
Mit næste lidt større køb bliver helt sikkert et par sneakers. Jeg har simpelthen øje på så mange, at jeg tænker at jeg aldrig finder ud af, hvilket par jeg skal vælge! Jeg havde en overgang, hvor jeg blev lidt træt af New Balance, fordi de var overalt. Nu har Nike Air overtaget lidt og
130513
Som lovet – gårsdagens outfit og detaljer. Det var dejligt at have lyse farver på, selvom vejret ikke rigtig fulgte med. Jeg havde mine leopard-bukser på for første gang. Elsker at de er lidt mere dæmpede og svage i printet end meget andet leopard. Havde matchet neglene til outfittet med to Essiefarver. Tjek instagram, der
Today
Mandag er aldrig min favoritdag! Den er lang og altid lidt hård, så jeg er glad for at jeg nu sidder hjemme og venter på, at aftensmaden er færdig. Jeg har i dag haft et lyst outfit på – meget tro mod collagen som jeg postede tidligere i dag Tjek ind i morgen og se













Seneste kommentarer