Springtime

Foråret er kommet, temperaturen er steget et par grader og derfor skal jeg i gang med at integrere lidt lysere farver i gaderoben og bytte dem ud med sort og grå. Jeg har lidt lyst i gaderoben, men jeg vil gerne have flere sandfarver og brændte nuancer, som jeg elsker her til foråret. Ovenstående outfit

New Blue

Et sneakpeek på nogle nye køb. En ny lækker cardigan fra Selected Femme, som jeg også købte i en lys udgave og et par ripped jeans fra Only. Jeg skal nok lige vise jer det på i et outfit. Min nye Essie-lak passer super godt til cardiganen, så jeg overvejer om jeg en dag skal

Ebayfund

Håber i kan bruge lidt flere ebaytip. Jeg er kommet til at købe næsten det hele Jeg har vist sikret mig, at i ikke skal tænke på told! Geek t-shirt // Ring // CC t-shirt // Armlænke // Stribet skjorte // Korsarmbånd

Cool Cos

Jeg har været så heldig at få lov at vælge et par produkter af mærket Cool Cos. Mærket kendte jeg i forvejen, da jeg har et par lakker, læbestift og også en concealer derfra. Jeg trængte til en ny fast pudder, en ny rouge og en ny mascara, så det blev det jeg valgte. Jeg

Jorgobe!

Overvejer at købe både skrub og peeloff maske fra Jorgobe. Er der nogen af jer der bruger dem og kan anbefale dem eller fortælle om de ikke er pengene værd?

3 favoritter

Dette er mine tre favoritter, når vi snakker hårolie! Jeg har prøvet rigtig mange efterhånden, men de tre ovenståede har været klart de bedst! Både Orofluido og Paul Mitchells serum har jeg lige erhvervet mig igen, fordi jeg har været så glad for dem. Morrocan oil er også rigtig god. Den har jeg haft tre

Sunday

Har endelig fået lidt sol på kroppen, så jeg ikke længere er helt gennemsigtig Nu starter endnu en uge med arbejde og lektier. Godt vi har en fridag på torsdag! Kys til jer!

Silence

Der er stille på bloggen for tiden, men jeg forstår det godt, for det har virkelig været med at nyde det gode vejr. Jeg har selv tilbragt det meste af dagen udenfor efter at huset var rengjort. Elsker virkelig at have en stille weekend uden planer. I aften skal grillen tændes på og der skal

010513

Hej søde piger – I am still here! Sidder lige i eksamensperiode nummer 2, og den er vildt hektisk. Nøj hvor jeg glæder mig til at være færdig med det HGS-halløj! Anyways, så er jeg lige kommet hjem. Spiste aftensmad med min søde mor. Vi er nemlig begge græsenker lige nu – min mand er

ESPRIT

ESPRIT har for mig været et mørke, som jeg nok har forbundet med en lidt ældre målgruppe. Jeg har tendens til at tjekke de samme webshops ud altid og er ikke så god til at udforske hvad der ellers befinder sig derude. Jeg har været forbi ESPRIT’s webshop og udvalgt nogle af mine favoritter. De