300313

I weekenden fik jeg endelig taget min fine bomberjakke fra Vila i brug. Jeg er så træt af, at jeg ikke fik fat i den i sort også! En sort tynd bomberjakke er det jeg leder allermest efter lige pt, så sig endelig til, hvis i finder en til en overkommelig pris Er i hvert

Earcuffs

I sidste uge købte jeg disse guld-earcuffs fra Pieces. Der er to i pakken, men jeg vil nok kun bruge en enkelt ad gangen og så tage en ørestik i det andet øre! Hvis i kan lide dem er i i butikkerne nu og på webshoppen her

Jumpsuit

Hej allesammen <3 Så er det sidste fridag i denne omgang. Det har været skønt og jeg kan mærke at jeg er ved at være klar til en ny arbejdsuge! I dag er jeg hoppet i min fine jumpsuit fra Only. Den er super behagelige og så elsker jeg den fine rygdetalje! Den koster kun

Sundays

Hej godtfolk <3 Har i stillet urene frem? Jeg var til fødselsdag igår, så det blev lidt senere end forventet, fordi vi mistede den time. Heldigvis har jeg til forskel fra manden ikke tømmermænd – kun lidt træt! Jeg skal lige have lavet lidt lektier og så skal jeg ud og gå en lang tur

OPI’s

Eftersom jeg er rimelig stor neglelak-fan, så kunne jeg heller ikke holde mig i skindet, da billigvoks begyndte at sælge OPI-lakker til kun 49 kr. Jeg smed disse tre farver i kurven, da jeg manglede lidt nye røde farver. Den lyserøde hedder ‘elephantastic pink’, den røde ‘Opi red’ og den bordeaux ‘Bastille my heart’. Det

New In // Issue 1.3

Jeg ville lige vise jer min super flotte paillet-bukser fra Issue 1.3. Det har været lidt et must-have for mig og først købte jeg dem i str. small, som var alt for små. Så solgte jeg dem og købte et par i medium i stedet. De er altså stadig rimelig små, hvilket er lidt vildt.

Volume Booster

Jeg har fået tilsendt denne super smarte One Dust Volume Booster! Det er et pulver-produkter i stil med ‘Dust it’, som giver håret ekstra fylde. Det smarte ved dette produkt er bare emballagen! Den er nemlig i en lille spray-flakon, så du er sikker på at få den rette mængde pulver i håret. Derudover er

Påskeferie!

Så er jeg hjemme og skal lige forstå at jeg har fri de næste 5 dage, haha Det er virkelig skønt. Glæder mig så meget til at opdatere jer lidt mere jævnligt. I er vist blevet forsømt lidt – både her og på jeres egne blogge af mig! Nu skal jeg til påskefrokost ved svigermekanikken.

8 sweatshirts

Det er ingen hemmelighed, at jeg er stor fan af sweatshirts. Jeg synes især at Topshop har virkelig mange fine lige for tiden! Jeg tror jeg vil have fingre i en med azteker print, der kunne spice hverdagen lidt op Ellers er jeg vild medoversize sweatshirts med store logoer – også collegeprint! Har i nogle

Fanny Lyckman for Estradeur

Jeg har blogget om den fantastiske blogger Fanny Lyckman før. Nu har hun  lavet en kollektion for Estradeur, som sælges på Nelly. jeg elsker virkelig kampagnebillederne, og så synes jeg at kollektionen virker lovende. Blandt andet er jeg ret vild med den fine sweatshirt og bomberjakke på nederste billede! Den hvide denimvest kunne også være