New stillettos!

I sidste uge købte jeg disse fine stilletter fra Bianco, da de var sat ned til halv pris. Elsker den fine koralrøde farve til et par sommerbrune fødder, og så har de en fin neondetalje inderst på foden. Jeg tror måske de ryger på lørdag, hvor jeg skal til bryllup ved en veninde! Hvad synes

Birthday Girl!

Idag er det min fødselsdag, ja det er! 27 somre er det blevet til. Det meste af dagen kommer til at gå med arbejde men heldigvis kommer der lidt venner på besøg i aften til mexikansk og kage. Det bliver dejligt! Glæder mig til at vise jer mine gaver. Ha en dejlig dag <3

In blue

Fredag var jeg mere eller mindre iklædt alt blåt fra havet . Faktisk er jeg ret vild med den farve! Hvad siger i? Alt er forresten fra only. Man er vel tro mod sin arbejdsplads Ha en skøn mandag!

New beautyfaves + rabatkode

To nye favoritter er kommet hjem til mig og bo. Den ene er jo en klassikker – Elizabeth Ardens 8 hour creme, som jeg er lidt afhængig af. En sød veninde tippede mig om, at denne sampak var på tilbud i Matas til kun 200 kr, og siden jeg lige havde smidt min væk, så

H&M sale

Udsalges hos H&M er i fuld gang og her er nogle ting, som næsten er så billige at det er synd ikke at købe dem Jeg har i lang tid holdt mig fra H&M, for jeg synes ikke det er særlig tit at det er særlig god kvalitet – billigt eller ej. Det ender ofte

Gestuz love

Jeg er heeelt forelsket i disse tre looks fra Gestuz. Jeg overvejer virkelig om jeg skal have fingre i sådan et mønstret sæt, for fedt ser det altså ud! jeg har øje på et par ting fra Gestuz og også fra Moss Copenhagen, som jeg overvejer at investere i inden for den nærmeste fremtid. For

Just me

Jeg er all natural her under eksamenslæsningen og min hud har virkelig godt af ikke at have makeup på hver dag! Jeg har lige gjort hele hytten ren, for jeg har nemlig arrangeret surpriseparty for manden i aften (han læser ikke bloggen!).. Vi bliver omkring 25 mennesker, så det har været lidt en udfordring at

New bomber

I sidste uge forkælede jeg mig selv med denne flotte bomberjakke fra Selected Femme. Den er simpelthen noget af det blødeste og så er den rigtig fin både til feminine skjorter og slidte jeans! Jeg skal nok lige få taget et billede med den på. Den koster forresten 800 kr og er i butikkerne nu.

Well, hello there!

Eeej.. Hej derude <3 Jeg har været længe væk og det er der mange grunde til, men først og fremmest har jeg bare haft travlt og været uinspireret. Og med tiden har jeg lært, at det er bedre ikke at blogge – frem for at blogge halvhjertet! Jeg er her dog stadig og jeg har

Tomorrow

Altså okay.. Det her hverken bliver mig eller noget der ligner mig! Men godt ser de ud de fine festivalpiger. Jeg skal nemlig til Jelling Festival i weekenden og jeg glæder mig virkelig til at trække stikket ud kl.12 i morgen. Det er så tiltrængt! Har været til min 3. og sidste gruppeeksamen i aften, og har