Gæsteblogger – Nina

Hejsa alle sammen Mit navn er Nina, jeg blogger normalt på min egen blog cantanta.dk, som er en livsstils blog, der handler om skønhed, mode og fotografering – og det løse. Jeg skal læse til fotograf og begynder i august. Jeg tænkte, at det måske ville være interessant for Mettes læsere, at samle lidt små

I’m leaving

Så prinsesser – nu er jeg snart klar til at tage på ferie. Som i nok ved så står den på 9 dages ferie i Antalya, Tyrkiet. Det bliver så fantastisk og jeg har ventet virkelig længe! Vi flyver fra Hamborg i morgen tidlig, så vi kører herfra ved midnat. Jeg kommer nok til at

Hovsa!

Ja det blev altså lidt intet mindre end tre par sandaler, der kom med hjem fra København. Blev vist lidt smittet af solskinnet og forestående ferie, hvor de helt sikkert skal med. Det pinke par er fra Moss Copenhagen, som jeg har kigget på et par gange. De to andre par er fra butikken Scoop.

Home again

Jeg er hjemme igen efter to fantastiske dage i København med en super god Robbie  Williams koncert igår og dagen i dag har budt på shopping, is og sandwich i solskinnet. Jeg kom blandt andet hjem med disse tre lakker, som kan købes i Message til 60 kr for 3 stk. Er vild med neonfarver

Festival looks

I dag er min ferie startet! Jeg fri til og med tirsdag i næste uge, så skal jeg arbejde to dage og så tager jeg til Tyrkiet. Det bliver så godt! I dag og lørdag skal jeg til Grøn koncert. Både vejret og programmet er super godt i år, så jeg snupper begge to Derfor

Rosegold rings

Som jeg viste jer på instagram den anden dag, så har jeg fået disse to virkelig fine ringe fra webshoppen Redbird.dk. De er i rosaguld og jeg blev lidt forelsket i dem og har brugt dem flere gange siden! Ringen med stenene koster kun 150 kroner og i kan finde den her. De er også rigtig

Look at my nails

Ih, den er pæn ikke? Helt perfekt pastellilla med let shimmer i. Pænere bliver det ikke til sommerbrune hænder. Den er fra Essies bridal collection og kan findes lige her! //Produktet er sponsoreret

120713

Sådan her så jeg ud i fredags og det er faktisk et favoritlook. Er vild med skaterskirts og tilsat en fin tshirt er det et perfekt hverdagslook. Skoene er fra Nelly og kostede kun 65 kroner. Så overvejer man det ikke, vel? Nederdelen er fra H&M og t-shirt er fra Onlys subbrand JDY og koster

Ferieprodukter #1

Jeg tænkte jeg ville lave et par indlæg med nogle af de skønhedsprodukter, som skal med i feriekufferten til Tyrkiet. Første indlæg er omkring disse to produkter, som jeg har fået tilsendt af Sinful. Det er en økologisk massageolie, som virkelig er super lækker. Jeg har prøvet en del og det vigtigste er at den

Today!

I dag skal den stå op absolut afslapning og soldyrkning. Overvejer at starte min dag med en 8 km powerwalk, men nu må vi se om jeg fås slæbt mig afsted Jeg trænger i hvert fald virkelig til at lave ingenting efter en travlt arbejdsuge på kontoret, hvor jeg længselsfuldt har kigget på feriebilleder og