
Sådan her så jeg ud i fredags og det er faktisk et favoritlook. Er vild med skaterskirts og tilsat en fin tshirt er det et perfekt hverdagslook. Skoene er fra Nelly og kostede kun 65 kroner. Så overvejer man det ikke, vel? Nederdelen er fra H&M og t-shirt er fra Onlys subbrand JDY og koster …
Hele artiklen kan læses på modebloggen her: 120713



Speak Your Mind
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.