120713

Sådan her så jeg ud i fredags og det er faktisk et favoritlook. Er vild med skaterskirts og tilsat en fin tshirt er det et perfekt hverdagslook. Skoene er fra Nelly og kostede kun 65 kroner. Så overvejer man det ikke, vel? Nederdelen er fra H&M og t-shirt er fra Onlys subbrand JDY og koster …

Hele artiklen kan læses på modebloggen her: 120713

Avatar photo About Fashionnursing

Min blog er primært om mode men også om min hverdag og om skønhedsprodukter. Besøg Fashionnursing.dk

Speak Your Mind