
I dag afholder InWear deres årlige VIP udsalg, hvor en stor del af deres produkter på webshoppen & i butikkerne, bliver nedsat med 50%. Som I nok ved, har jeg tidligere benyttet mig af disse 50% ved at købe et skjorte & en cardigan. Da nogle af InWear´s sager til tider kan virke en smule dyre prismæssigt, er det skønt når de afholder disse udsalg …
Hele artiklen kan læses på modebloggen her: Udsalg – skønt ikke?



Speak Your Mind
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.