
Jeg blev så glad, da disse fire lakker dumpede i postkassen! Jeg elsker nemlig hver og en og jeg har længe været på udkig efter en helt dyb mørkerød, som den til højre. Derudover er der en fin glimmerlak, en nude og en støvet grøn/grå. Jeg skal nok lige huske at få taget nogle billeder …
Besøg modebloggen her og læs videre: Nye lakker fra ByK!



Speak Your Mind
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.