
Som nogle af jer måske også har spottet på Instagram her, så har jeg fået mig et nyt par yndlingshæle i garderoben. De stammer fra Penelope og er på trods af deres højde utroligt lækre og bløde at have på fusserne. Bedste af det hele er næsten, at de lukkes med velcro. Hermed har velcro endnu engang fået en plads i min skosamling (jubel!) Hvis jeg nu skulle vælge, så måtte …
Hele mode artiklen kan læses her: New In – smør på mine fødder



Speak Your Mind
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.