
Uddelingen af Den Gyldne Pelsnål. Sikke et arrangement det var! Fakler i mørket bød os velkommen til et indgangstelt, hvor champagne og kager/chokolade ventede til fri afbenyttelse forud for showstart. Den store hal var lavet om til en mode-venue uden lige og sikke nogle fine pladser vi havde fået – vi sad på bagerste række, men det var ligesom i en biograf, så vi havde super udsyn …
Hele artiklen kan læses på modebloggen her: Den Gyldne Pelsnål // Kopenhagen Fur 2012



Speak Your Mind
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.